Favoriete plek in de tuin…


Home & Lifestyle


Home & Lifestyle


Home & Lifestyle
Nu de lente echt begonnen is en we kunnen genieten van de zon en de tuin, ben ik erg graag buiten. ‘s Morgens start ik dan het liefst in dit hoekje, waar zowel zon als schaduw te vinden is. Met een kop thee binnen handbereik en met mijn iPad op schoot bekijk ik de nieuwste blogposten of lees ik een mooi blad.

Zaterdag heeft manlief het terras schoongespoten met de hogedrukreiniger en was dit voorheen al een heerlijk plekje, nu de tuin er uit ziet als nieuw is het nog fijner om hier mijn dag te starten. Uiteraard volgen er nog foto’s van de tuin, ik verzeker je dat ik daar de komende maanden met regelmaat iets van zal laten zien.

Voor vandaag staat er weer een mooie lentedag op ons te wachten. Voor nu eerst naar het werk, met het vooruitzicht dat ik vanmiddag hier in de tuin weer heerlijk van de zon mag gaan genieten

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle
Een fijne lenteweek gewenst!

Liefs, Ingrid

* Op mijn give away zijn al veel leuke reacties binnengekomen, daar ben ik erg blij mee. Ik was daarbij ook bijzonder aangenaam verrast door een aantal stille volgers, die mij per mail of in een reactie hebben laten weten ook graag mee te willen doen. Daarvoor heel hartelijk dank, jullie deelname maar ook jullie lieve woorden hebben mij goed gedaan...ik vind het erg leuk dat jullie hebben gereageerd!

Mocht je je nog niet hebben ingeschreven voor mijn give away, klik dan hier
You have read this article Genieten / Lente / Tuin with the title Favoriete plek in de tuin…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2013/05/favoriete-plek-in-de-tuin.html. Thanks!

No comment for "Favoriete plek in de tuin…"

Post a Comment