Een nieuwe fauteuil…


Home & Lifestyle


Home & Lifestyle

Doordat onze ene dochter richting volwassen leeftijd gaat en de andere die al heeft, kwam ik enkele weken terug tot de conclusie dat we steeds meer aan ruimte inleveren op de bank. De oudste ligt graag met een plaid languit op onze tweezitter, voor de overige drie gezinsleden rest dan niets anders dan de tweeën half zitter en ik kan je vertellen…drie op een rij zit krap ;-). Daar komt bij dat de jongste dan ook nog eens graag haar benen over die van ons heen legt, onderuit zakt en eigenlijk ook gewoon een liggende houding aanneemt…kortom, de ruimte was er ver te zoeken!

Het werd hoog tijd voor een extra zitplaats en dus ging ik op zoek naar een mooie fauteuil. Niet te groot, niet te klein en het liefst in een landelijke stijl. Ik ben bijzonder tevreden met mijn vondst, ik vind de stoel een plaatje en het zit heerlijk! De stof oogt als linnen, maar is gecombineerd met 63% katoen, wat hopelijk voorkomt dat de stof al te snel verkleurt.

Ik vermoed dat deze stoel in de winter sowieso mijn vaste ‘standplaats’ wordt…dichtbij de radiator blijf ik daar hopelijk goed op temperatuur. Maar daar verheug ik mij nu nog niet op hoor….eerst genieten van de warmte die de zomer ons hopelijk volop gaat brengen.

Home & Lifestyle


Home & Lifestyle

Een fijn weekend gewenst!

Liefs, Ingrid

You have read this article Woonkamer with the title Een nieuwe fauteuil…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2013/05/een-nieuwe-fauteuil.html. Thanks!

No comment for "Een nieuwe fauteuil…"

Post a Comment