Hortensia en een klein feestje…


Home & Lifestyle


Home & Lifestyle
Eigenlijk was ik op zoek naar een witte hortensia, maar toen ik dit fraaie roze exemplaar zag staan was ik om. Ik vind de combinatie van roze en lichtgroen in de kleine bloemen zo mooi! De pot vond ik een tijd geleden bij de kringloop. Ik heb overwogen om het een andere kleur te geven, maar het is er nog niet van gekomen en twijfel nog of ik dat ook wel zal doen.

Home & Lifestyle
Hoewel ik binnen zelden planten in huis heb, is de hortensia favoriet, ook in de tuin. De annabellen zijn een aantal weken geleden teruggesnoeid en groeien inmiddels goed, ik ben erg benieuwd of we dit jaar een nog grotere bloemenzee cadeau gaan krijgen in vergelijking met vorig jaar, toen ze voor het eerst in bloei stonden.

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle 
Ondertussen is dit de 400e post op mijn blog! Het is op een paar maanden na vier jaar geleden dat ik begon en ik heb er nog altijd heel veel plezier in. En dit is niet het enige feestje dat ik vier, want binnenkort mag ik ook de verkoop van de 1000e kaart in de webshop vieren! Dat had ik bij de start nooit durven hopen, daarom wil ik iedereen die in de afgelopen tijd een bestelling heeft geplaatst hartelijk bedanken! Door allerlei bijkomende kosten verdien ik er amper iets aan, maar het blijft gewoon leuk om voor enthousiaste klanten mooie kaarten te maken. Voor alle lezers en lezeressen van mijn blog wil ik dit feestje vieren met de actie 6 halen = 5 betalen (12 halen = 10 betalen enz.)! Je kunt van dit voordeel profiteren tot en met 15 juni 2013!

Wil je iemand blij maken met een mooie en bijzondere kaart, neem dan eens een kijkje…de keus is groot! Als je hier klikt, kun je een goede indruk krijgen van hoe de kaart er daadwerkelijk uitziet en ik verzeker je…ze zien er heel verzorgd uit en zijn het verzenden absoluut waard!

Blanco 15
kaart Blanco 15


Blanco 16
kaart Blanco 16


Blanco 17
kaart Blanco 17


Een hele zonnige dag gewenst!

Liefs, Ingrid

You have read this article Bloemen with the title Hortensia en een klein feestje…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2013/05/hortensia-en-een-klein-feestje.html. Thanks!

No comment for "Hortensia en een klein feestje…"

Post a Comment