Bijzonder…

Het is vandaag precies twee weken geleden dat ik de auto pakte en richting het noorden reed, op weg naar Hennie van de prachtige blog Room17. We volgen al heel lang trouw elkaars blogs, maar kenden elkaar niet persoonlijk. Hoewel door het plotselinge overlijden van haar man de omstandigheden voor Hennie erg verdrietig waren en we elkaar daardoor ook in bijzondere omstandigheden zouden ontmoeten, keken we er allebei erg naar uit.

Home & Lifestyle

Beiden kijken we gelukkig met een bijzonder goed gevoel terug op deze dag. Vanaf het moment dat ik in haar prachtige huis binnenkwam voelde het vertrouwd. Uiteraard kwamen haar verdriet, haar zorgen en het feit - dat alles wat gedaan en geregeld moet worden nu grotendeels op haar neer komt - ter sprake, maar ondanks de diepe pijn van binnen om het verlies van haar man heeft ze haar interesse in de mensen om haar heen niet verloren en daar heb ik veel bewondering voor.

Op de terugweg was er voor mij maar één grote wens: dat het Hennie gegeven is in de toekomst opnieuw geluk te mogen ervaren, al lijkt dat voor haar gevoel nu waarschijnlijk bijna onmogelijk of op zijn minst heel ver weg…

Het laat ons des te meer beseffen dat we - als het even kan - moeten genieten van elke dag, niemand weet tenslotte wat er morgen op je pad komt en wat de toekomst je brengt...

Liefs, Ingrid

* De mooie tuinpot op de foto komt bij Hennie vandaan, ik heb er twee buiten op een tafeltje staan waarvan ik er één zomaar van haar cadeau kreeg. Lieve Hennie, nogmaals hartelijk dank hiervoor!

Neem gerust een kijkje in haar webshop (klik), zowel haar foto’s als de mooie spullen zijn een bezichtiging meer dan waard!
You have read this article Vriendschap with the title Bijzonder…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2013/05/bijzonder.html. Thanks!

No comment for "Bijzonder…"

Post a Comment