Genieten in de tuin…

Wat is het momenteel genieten in de tuin, ik ben er tussen de bedrijven door ook heerlijk in aan het werk geweest!! Alles is volop aan het uitlopen, elke dag valt er wel iets van nieuw leven in de tuin te ontdekken.

Home & Lifestyle       

Vorige week had ik deze mand al verplaatst, het staat nu naast het bankje, waar ik in de zomer ‘s avonds de laatste zonnestralen kan vangen (wat is dat toch een prachtige zin van jou, Corine - van de blog THUIS), voordat de zon wegzakt achter andere huizen. Er zitten violen in, die ik voor de winter in de mand heb gezet, ik ben benieuwd of de mand net zo vol met bloemen komt te staan als vorig jaar. Nu de mand verplaatst is, staat het meer in de zon en ik hoop dat dat de bloei zal bevorderen.

Home & Lifestyle

Heel voorzichtig komt er al een viooltje tevoorschijn.

Home & Lifestyle


De kroon op de mand is voorzien van een dikke laag roest en de punt staat behoorlijk scheef, maar dat vind ik juist leuk!

Home & Lifestyle 

Home & Lifestyle
De helleborus geeft ook dit jaar veel bloemen en...


...de weersverwachtingen zijn veelbelovend! Ik hoop dat de lente zich de komende dagen volop laat zien, dat we kunnen genieten van warme zonnestraaltjes op ons lijf, de geur van de lente kunnen ruiken en ons kunnen verwonderen over alles wat zo prachtig groeit en bloeit!

Een fijne dag!

Lieve groet, Ingrid
You have read this article Tuin with the title Genieten in de tuin…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2010/04/genieten-in-de-tuin.html. Thanks!

No comment for "Genieten in de tuin…"

Post a Comment