Lovely flowers…

Laatst kreeg ik van manlief een mooie bos bloemen. Hij vindt het vaak lastig om iets uit te kiezen wat helemaal mijn smaak is, maar hij weet wel wat mijn lievelingskleuren zijn en ook dat ik altijd blij ben met een fleurig boeketje!
    Home & Lifestyle

Home & Lifestyle  
 Oranje, gele en rode bloemen koopt hij niet gauw, omdat hij weet dat mijn voorkeur daar niet zo naar uit gaat. Hij neemt niet vaak bloemen mee, maar dat hoeft ook niet...ik vind het juist zo leuk als het een verrassing is en ik vind het nu ook telkens nog zo lief!! En dat gaat er natuurlijk af als het een gewoonte wordt!

De vaas met bloemen staat op de vloer, vlak voor de kaarsenstandaard die ik een aantal jaren terug al eens kocht.

Home & Lifestyle 

Rechts ervan staan deze windlichten van Riviera Maison…

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle

IMG_4036  
En terwijl mijn blog laatst door Renny van Bizzy at Home werd genoemd als blog van de week (ik vond dat super lief en ik wil je nogmaals bedanken voor je lieve complimenten, Renny) wil ik graag de mooie blog Passione Helena bij jullie onder de aandacht brengen!

Een fleurig weekend gewenst!

Lieve groet, Ingrid


You have read this article Bloemen with the title Lovely flowers…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2010/04/lovely-flowers.html. Thanks!

No comment for "Lovely flowers…"

Post a Comment