The kitchen…

Vandaag een blik in onze keuken! Toen we hier tien jaar geleden kwamen wonen, is deze geplaatst.

Home & Lifestyle

In dit deel van de keuken vind je de vriezer, de koelkast en de combi-magnetron en boven op kan ik heerlijk het één en ander kwijt. Ik wil er binnenkort een oude houten plank plaatsen. Nu heeft het grootste deel er boven geen functie en wat extra bergruimte (voor nog meer rommel, zie ik manlief denken hi hi) lijkt me wel wat!

Deze borden – je ziet ze ook op bovenstaande foto - gebruiken we altijd als we eters hebben. Door de vorm kan het gerecht mooi worden opgemaakt…ik mag daar graag aandacht aan besteden.

Home & Lifestyle

Hier mijn verzameling glazen stolpen…

Home & Lifestyle   
Over een paar jaar zou ik graag een andere keuken uit zoeken. Manlief zei laatst dat dat nu al wel mocht, maar wat mij betreft wachten wij daar nog even mee. Al zou ik nu wat stijl betreft een andere keuken uitkiezen, ik kan hier nog prima mee uit de voeten en ik ben er tevreden mee! Mijn droom is een woonkeuken, maar dan moeten we verhuizen…we hebben er hier helaas geen ruimte voor!

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle 

Home & Lifestyle 

De onderborden op de onderste foto's gebruiken we dagelijks, ook dan vind ik het leuk met aandacht de tafel te dekken!

Gezellige paasdagen gewenst en alvast bedankt voor jullie lieve reacties! Daar word ik altijd blij van!

Veel liefs, Ingrid
You have read this article Interieur with the title The kitchen…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2010/04/the-kitchen.html. Thanks!

No comment for "The kitchen…"

Post a Comment