N°6

Van mijn lieve blogvriendin Vale van de blog Les Cotrions kreeg ik een uitnodiging om mee te doen aan een blog game. De spelregels zijn simpel…ga terug naar het begin van je blog en zoek de zesde foto die je vanaf het begin hebt geplaatst! Plaats vervolgens een post op je blog met de betreffende foto, waarin je vertelt over het moment van toen.

Ik vond de uitnodiging van Vale super leuk, dus meedoen wilde ik meteen!
 
Home & Lifestyle
Nu vind ik mijn foto’s van het begin van mijn blog niet bepaald geweldig -  dus ik hield mijn hart vast - maar zoals je ziet is het een herfstfoto waarop mijn Franse vaas met krans en pompoen gefotografeerd staat (het viel dus mee hi hi). Deze foto staat in mijn vierde post van mijn blog, waar ik in september mee begon en waar ik nog geen moment spijt van heb gehad. Ik heb het al vaker gezegd, maar de blogvriendschappen die hier zijn ontstaan zijn mij zo dierbaar en de inspiratie die ik bij velen op doe vind ik helemaal geweldig!

Natuurlijk heeft zo iets tijd nodig, net als het leren van alle foefjes en programma’s…in het begin voelde ik mij als een kikkervisje in een heel groot meer, maar gelukkig was de bereidwilligheid groot om te helpen en kreeg ik altijd antwoord op vragen die ik bij jullie uitzette! Ik ben heel benieuwd hoe ik tijdens onze eerste vakantie de dagen zonder blog en zonder jullie ga ervaren ha ha, want een dag zonder blog komt al maanden niet in mijn agenda voor!

Nu mag ik ook 10 van julliezonder verplichting  hoor !  - uitnodigen om mee te doen aan deze blog game. Ik kies :

- Anja, Lia en Musje, omdat zij bij deze zesde foto van mijn blog al een lieve reactie achterlieten en dat nog steeds heel trouw doen en


Dus als je zin hebt om mee te doen…ga dan terug naar het begin van je blog en  zoek de zesde foto die je vanaf het begin hebt geplaatst! Plaats vervolgens een post op je blog met de betreffende foto, waarin je vertelt over het moment van toen. En natuurlijk mag je de uitnodiging doorgeven!

Dat wordt een duik in de archieven dames, ik ben heel benieuwd!

Een lieve groet voor iedereen!!

You have read this article Blog game with the title N°6. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2010/04/n6.html. Thanks!

No comment for "N°6"

Post a Comment