Super blij en nieuw leven in de tuin…

Wat is dat leuk zeg…een give away winnen!! Dinsdag zat er bij de post een grote enveloppe van Madelief…en al weet je wat er in zit, ik voelde mij als een kind dat zenuwachtig is bij het uitpakken van een cadeau!

Home & Lifestyle
Het pakket bevatte het prachtige boek “Cottage Gardens”,  een paar mooie tuinhandschoenen, drie pakjes Laura Ashley zaad en een lief kaartje.  Madelief, ik wil je nogmaals laten weten dat ik er heel blij mee ben en ik wil je dan ook hartelijk bedanken voor dit mooie geschenk!!

Met het boek ga ik de komende tijd regelmatig de tuin in, om te lezen (in het Engels, dus dat duurt bij mij allemaal wel wat langer) en om te kijken of ik met het zaad ook een cottage sfeer kan creëren.

IMG_4176
Het stukje tuin wordt zodra haar bloemen (hopen we) omhoog komen door ons natuurlijk het Madeliefveldje genoemd!!  En Madelief, uiteraard hou ik jou (en jullie!) op mijn blog van de ontwikkelingen op de hoogte...ik hoop met mooie resultaten! Ik moet alleen nog even wachten met het zaaien want er gaat nog een hele grote boom de tuin uit en ik zou niet willen dat bij het snoeien van die boom alles plat en stuk getrapt wordt!

Home & Lifestyle

En nu maar dromen van bloemenvelden en van een vaas gevuld met prachtige kleuren uit eigen tuin…!


IMG_4174

IMG_4172  

Home & Lifestyle

Inmiddels hebben de eerste jonge eendjes zich in het water, grenzend aan onze tuin, al gemeld. Ik ben snel mijn fototoestel gaan pakken...!

Home & Lifestyle

Ik krijg deze foto er niet duidelijker op (dubbelklik voor een  vergroting), maar ik heb bij dit soort foto’s vaak de neiging om er Andre van Duin sketches bij te verzinnen…waarbij die twee kleine kuikentjes aan de kant roddelen over het achterwerk van tante Toos, die volgens hun ook nog eens denkt dat ze goed is in een handstandje in het water. Maar dat terzijde

Een fijne dag gewenst!
You have read this article Give away / Tuin with the title Super blij en nieuw leven in de tuin…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2010/04/super-blij-en-nieuw-leven-in-de-tuin.html. Thanks!

No comment for "Super blij en nieuw leven in de tuin…"

Post a Comment