The winner is…

Wat was deze give away weer leuk om te doen en wat werd er enthousiast gereageerd! Maar liefst 78 reacties zijn er binnengekomen!! En stond de teller wat volgers betreft eerst op 147 (het was een feestje voor 150 volgers, maar ik wilde zo graag iemand blij maken dat ik niet langer kon wachten en er eerder mee begonnen ben hi hi) inmiddels zijn er veel volgers bijgekomen! Bij deze voor jullie allemaal een warm welkom, ik vind het super dat jullie je hebben aangemeld!!

Vanaf het begin ben ik mijn lijst bij gaan houden met “administratie”, want mijn vaste volgers kregen allemaal een dubbel lot (dat kreeg uiteindelijk bijna iedereen) en dan zal je net zien…het ON/OFF-knopje van de pc bleef hangen toen de lijst al een aardig eind op weg was en er was geen beweging meer in te krijgen. De pc deed helemaal niets meer, startte niet eens op, dus lekker dan…daar ging mijn lijst. Het apparaat werd met spoed ter reparatie opgestuurd maar tot nu toe…geen leuke bezorger aan de deur gehad met doos…met pc…met lijst.

Dus dat werd overuren maken gisteren op de laptop ha ha…ik kon helemaal overnieuw beginnen. Maar uiteraard heb ik dat met liefde gedaan en is met diezelfde liefde het winnende lot getrokken!!

Het winnende lot staat op naam van …

Tuinplannera

Tineke van de blog Kienkele!!!

En ze is er blij mee, dat weet ik zeker! Tineke is al heel lang een trouwe volger, die altijd een reactie op mijn posten achterlaat en dan leer je iemand wel een beetje kennen! Bovendien spreekt haar reactie bij de inschrijving voor mijn give away ook voor zich:

"Oooh Ingrid, laat mij die winnaar zijn, please!!!!! Nou, je begrijpt het al, ik doe heel graag mee. Volgen doe ik je al lang en ik heb nu een berichtje achtergelaten, dus.... wie weet? Fijne zondag, lieve groet, Tineke"

Tineke, van harte gefeliciteerd! Als je je adres z.s.m. mailt naar - homelifestyle01@gmail.com - dan zorg ik ervoor dat je de tuinplanner deze week nog in de brievenbus aantreft!

Ik wil jullie allemaal hartelijk bedanken voor jullie enthousiasme, voor het meedoen en voor het plaatsen van een link op jullie blog! Nog een fijne tweede paasdag en...

een hele fijne week gewenst!

Lieve groet, Ingrid
You have read this article Give away with the title The winner is…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2010/04/the-winner-is.html. Thanks!

No comment for "The winner is…"

Post a Comment