Bloemenpracht met beesies...

Allereerst wil ik jullie allemaal bedanken voor jullie lieve felicitaties in verband met onze trouwdag!  We doen er eigenlijk nooit zo heel veel aan (we zijn gisteren wél heerlijk uit eten geweest), maar de familie van manlief - althans, een gedeelte ervan - komt elk jaar altijd wel even een bak koffie doen! Zijn hele familie woont hier in het dorp of er vlakbij, dus dat is makkelijk!

Home & Lifestyle


Home & Lifestyle
 

Home & Lifestyle
Van manlief kreeg ik een prachtige bos bloemen…en deze mooie roos heb ik er even uitgelicht!

Home & Lifestyle
Van mijn schoonzus en mijn nichtje kregen we dit lieve, schattige boeketje…de witte roosjes zitten er zo mooi tussen!

Home & Lifestyle

Ook oma bracht bloemen mee…een groot boeket pioenrozen, ik ben benieuwd hoe mooi dat is als alle knoppen uitgekomen zijn!

Home & Lifestyle

En ook al woont mijn familie ver weg…mijn zus stuurde ons dit lieve kaartje! Wat een verwennerij hè…ik ben er heel erg blij mee hoor!

Een dag eerder had ik trouwens zelf ook pioenrozen gekocht! Terwijl ik de bloemen aan het fotograferen was, kwam mijn jongste dochter terug van school.

Home & Lifestyle


Home & Lifestyle

Ik hoorde haar roepen “Ohhhh…..mam…..beesies”!!! En daar kwam ze aan….”Ohh mam, mag ik die in de bloemen zetten…en mag ik daar een foto van maken en zet je die dan op je blog?”  Nou, daar kon ik natuurlijk geen nee tegen zeggen, nu we langzamerhand in WK stemming beginnen te komen!

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle

Dus als eerste foto een creatie van mijn dochter en daaronder een close-upje die ik zelf nog even heb toegevoegd. Vanmiddag gaat het echt beginnen…

Home & Lifestyle 
Het Wilhelmus heb ik de afgelopen dagen trouwens al regelmatig gehoord!  Ik heb een paar vlaggetjes van de Action meegenomen, waar een ingebouwd muziekje in zit met ons volkslied...en dat is leuk speelgoed…ha ha…als ik nu de melodie niet ken, wordt het nooit meer wat met mij! De tekst van het Wilhelmus rolt uit de blauwe pen, mijn  voetbalpool kan ik in de witte pen bijhouden en het wedstrijdschema staat in de rode pen (ook Action)!!

Nu maar hopen dat onze mannen in Zuid-Afrika het super goed gaan doen!

Veel plezier vanmiddag!!

(...denk aan de bloeddruk )
You have read this article Bloemen with the title Bloemenpracht met beesies.... You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2010/06/bloemenpracht-met-beesies.html. Thanks!

No comment for "Bloemenpracht met beesies..."

Post a Comment