Fleurig…

Home & Lifestyle 
Vandaag wil ik jullie deze hanging basket laten zien die zo prachtig in bloei staat en aan ons tuinhuisje hangt! Deze mand heb ik een aantal jaren terug gemaakt tijdens een workshop. De ijzeren mal was al klaar, maar de mand zelf moest worden gevuld met gaas, spagnum, aarde en worden voorzien van een mooie rand.

Home & Lifestyle
In de winter vul ik de mand met violen en in de zomer is de bezetting wisselend. Deze keer heb ik er petunia’s in geplaatst die het prachtig doen! Op de eerste foto lijkt dat de enige plant te zijn, maar aan de achterzijde zit nog een lief plantje…het lijkt een geranium, maar ik weet niet zeker of dat zo is. Dit plantje zit er al een paar jaar in en elke voorjaar laat ie ons weer van die lieve, schattige, roze bloempjes zien.

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle 
Home & Lifestyle

Toen ik deze foto nam, had ik er met een gieter zojuist een flinke plens water overheen gegoten! Hier drupt het water er af, maar het lijkt wel een ijspegel…!

Home & Lifestyle
Ik wens je een fijne dag!

Lieve groet, Ingrid
You have read this article Bloemen / Tuin with the title Fleurig…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2010/06/fleurig.html. Thanks!

No comment for "Fleurig…"

Post a Comment