"Hotel Paris - Liège"...

Afgelopen vrijdag kwam mijn lieve vriendin Helga 's morgens gezellig een bak koffie doen! Het was heerlijk weer, dus we zijn lekker op het terras aan het water gaan zitten. We zijn allebei gek op woonwinkels en woonbladen en gaan er ook graag samen op uit, op zoek naar leuke aankopen voor ons huis en onze tuin…!

Home & Lifestyle
Kort voordat Helga kwam, had ik een paar foto’s gemaakt…onder andere om jullie mijn dienblad te laten zien! Mijn trouwe volgers die mijn blog al langer bezoeken, hebben dit dienblad vorig jaar al gezien met mijn glazen stolpen verzameling en ik weet nog goed dat sommigen van jullie dit dienblad ook zo leuk vonden, maar het niet meer in de winkels lag. Het ijzeren plaatwerk werd zelfs gebruikt voor het bedrukken van tekst op kussens en is volgens mij ook onderling uitgewisseld!

Home & Lifestyle  Home & Lifestyle
Home & Lifestyle     Home & Lifestyle
Om een lang verhaal kort te houden hi hi…eigenlijk wil ik alleen maar vertellen dat ik dit dienblad van de week weer bij X.enos zag liggen! Ik weet niet of dat in alle filialen het geval is, maar je zou dus kunnen kijken bij een X.enos bij jou in de buurt! Wie weet liggen ze daar ook weer in de schappen en kunnen de liefhebbers alsnog een exemplaar bemachtigen!
  Home & Lifestyle   
Het fluitenkruid in de Franse vaas heb ik inmiddels weggedaan. Op de tuintafel staan nu twee Franse vazen naast elkaar met in ieder exemplaar een geranium…dat staat ook mooi! Op de achtergrond zie je de contouren van twee eenden, heerlijk in de schaduw…ook genietend van het mooie weer!

Helga en ik zijn de ochtend trouwens heel goed doorgekomen! Toen ze de deur uit ging, deden we het haast in de broek van het lachen…!

Waarom is niet interessant, wel is het heerlijk om zo’n lieve vriendin te hebben!

Lieve groet, Ingrid
You have read this article Vriendschap / Woonaccessoires with the title "Hotel Paris - Liège".... You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2010/06/paris-liege.html. Thanks!

No comment for ""Hotel Paris - Liège"..."

Post a Comment