Cote Gare…

Niet alleen in de tuin, maar ook binnen probeer ik ons vakantiesfeertje al vast een beetje in huis te halen. Zoals jullie inmiddels weten, moeten wij  nog wel even wachten voordat we naar de Provence vertrekken…maar dat geeft niets hoor!

Home & Lifestyle
Laatst kocht ik een houten witgeverfd boekenstandaard, een afgebladderd exemplaar, maar daarom des te mooier!

Home & Lifestyle
In de Wonen Landelijke Stijl van juni/juli 2010 vond ik deze prachtige reportage! Deze foto bracht mij direct  in vakantiestemming en staat dus al een tijd te pronken op het standaard.

Home & Lifestyle
Home & Lifestyle 
Het lijkt trouwens wel of de zon hier bij ons thuis al een voorproefje neemt en naar binnen schijnt, maar niets is minder waar…toen ik deze foto’s maakte was het een grijze en sombere dag!

Home & Lifestyle

Hier zie je nog net een schelp in beeld. We zitten in de Provence niet dicht bij zee, maar we gaan er zeker heen. Het liefst aan het eind van de dag, als de meeste strandgasten huiswaarts keren en het na verloop van tijd steeds rustiger wordt. Heerlijk om dan langs de zee te wandelen en de zon steeds verder weg te zien zakken…op weg naar een nieuwe morgen...

Een fijne dag!
You have read this article Vakantie / Woonaccessoires with the title Cote Gare…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2010/06/cote-gare.html. Thanks!

No comment for "Cote Gare…"

Post a Comment