Buitenleven…

De zomer is toch echt wel mijn seizoen! Wat kan ik genieten van het buitenleven, het moois dat de tuin te bieden heeft en het met z’n allen eten op het terras aan het water!  Heerlijk dat het leven zich van binnen naar buiten verplaatst!

Van onze meivakantie in Italië heb ik nog wat mooie foto’s…ik hoop jullie hiermee nog wat meer in vakantiestemming te brengen!
 
Eindeloos…

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle 
Home & Lifestyle

…genieten van prachtige bouwstijlen…


Home & Lifestyle

Home & Lifestyle 

…genieten van wat een land of stad te bieden heeft, in dit geval het Colloseum in Rome…

Home & Lifestyle

…genieten op een terras, van een hapje en een drankje…
(…wij staan zelf niet op bovenstaande foto hoor…☺)

Home & Lifestyle

…genieten van het koude water, als je even je dorst wilt lessen…

…genieten van je eigen omgeving, voor als je niet weggaat, want ook in een kleine straal om je heen is zoveel moois!

Met het mooie weer zal ik de komende tijd trouwens minder posten en misschien ook wel minder reageren...ik breng momenteel veel uurtjes door in de tuin en bovendien staan er drukke weekenden in de agenda!

Voor degenen die binnenkort vakantie krijgen: hele fijne weken gewenst en kom gezond en uitgerust weer terug!

Zo, nu eerst een paar uurtjes werken en daarna weer genieten van het zomerse weer!

Lieve groet, Ingrid
You have read this article Genieten / Italië / Vakantie with the title Buitenleven…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2010/06/buitenleven.html. Thanks!

No comment for "Buitenleven…"

Post a Comment