Cote d’Azur…

Wat is het toch lekker om soms een beetje weg te dromen…te denken aan de zomer en de mooie, warme dagen die ons nog te wachten staan. We gaan pas half augustus op vakantie, aan de ene kant kan ik er naar uitkijken, maar aan de andere kant houdt dat in dat bij terugkomst de zomer alweer grotendeels voorbij is.

Home & Lifestyle 
Wat mij betreft laat ik het
dus voorlopig nog even bij dromen alleen…!

Home & Lifestyle 
Home & Lifestyle

Ik waan mij op mijn eigen terras aan het water
maar als zijnde aan de Cote d’Azur…

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle 

Een fijne week!

Lieve groet, Ingrid
You have read this article Vakantie with the title Cote d’Azur…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2010/06/cote-dazur.html. Thanks!

No comment for "Cote d’Azur…"

Post a Comment