Burgers' Zoo en een bijzondere ontmoeting…

Een paar weken geleden brachten manlief en ik een bezoek aan Burgers’ Zoo in Arnhem. Toen de kinderen klein waren, hadden we daar een jaarabonnement en gingen we er vaak naar toe, inmiddels was het lang geleden dat we er geweest waren.

De dierentuin heeft een aantal grote projecten achter de rug (Bush, Desert, Ocean, Mangrove, Rimba en Safari) waarvan ik de Ocean het meest indrukwekkend vind. Soms is het net alsof je onder water bent, er is zelfs een deel waar je door een soort watertunnel loopt en de pijlstaartroggen over je heen ziet zwemmen!  Foto’s maken lukte in de Ocean niet goed (vissen staan helaas niet vaak stil voor de camera en de belichting was ook een probleem) dus het beste kun je deze onderwaterwereld en dierentuin een keer met eigen ogen gaan aanschouwen

Gelukkig waren een aantal andere dieren wel bereid te poseren…

Home & Lifestyle  Home & Lifestyle  Home & Lifestyle

 (aanbieding bij het Kruidvat: potje nagellak € 1,99)

Home & Lifestyle
(zo leuk was het grapje over de nagellak nu ook weer niet… smile )


Home & Lifestyle
        Home & Lifestyle      Home & LifestyleHome & Lifestyle (dit lijkt de groepsknuffel van Lynda wel hi hismile )

Home & LifestyleHome & LifestyleHome & Lifestyle Home & Lifestyle
 Home & Lifestyle

Deze tropische bloemen staan in de Bush. Daar ging het fotograferen ook niet van een leien dakje, want door de warmte besloeg de lens, waardoor er bij elke foto eerst gepoetst moest worden voordat ik mijn slag kon slaan.

Home & Lifestyle

Maar we hebben genoten van een heerlijke middag...!

Afgelopen weekend had ik ook iets leuks op het programma staan...Madelief van de prachtige blog Madelief kwam naar Arnhem! Het was heel bijzonder om met iemand af te spreken die je in het echt niet kent en al had ik van tevoren een klein kriebeltje in de buik, ik had er alle vertrouwen in dat het helemaal goed zou komen. We hadden afgesproken te gaan lunchen bij Dudok.
 Home & Lifestyle
 Home & Lifestyle

Voor we het in de gaten hadden, waren we een paar uur verder…de tijd vloog om en het was zo ontzettend leuk!  Het grappige van zo’n afspraak vind ik dat je elkaar nog nooit hebt gezien, maar door de blogs wel het één en ander van elkaar weet en dus ook begrijpt waar de ander het over heeft als bijvoorbeeld het huis en de tuin ter sprake komen!

Madelief, ik vond het heel bijzonder en al heb ik je persoonlijk al laten weten dat ik het geweldig leuk vond je te ontmoeten, ook hier wil ik je nogmaals hartelijk bedanken voor deze hele gezellige middag!

Lieve groet, Ingrid

P.S. Mijn give away sluit aanstaande zaterdagavond om 24.00 uur!
Wie nog wil inschrijven, heeft nog een paar dagen de tijd!

You have read this article Genieten with the title Burgers' Zoo en een bijzondere ontmoeting…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2010/12/burgers-zoo-en-een-bijzondere-ontmoeting.html. Thanks!

No comment for "Burgers' Zoo en een bijzondere ontmoeting…"

Post a Comment