Uitslag give away Home & Lifestyle

Zoals beloofd vandaag de uitslag van mijn give away, die ik hield vanwege mijn 150e post en mijn bijna 300 volgers. Ik hield mijn give away bewust alleen voor volgers, want ik wilde de reacties wat beperken en de kansen voor mijn vaste volgers daardoor verhogen, maar dat is totaal niet gelukt. Er kwamen maar liefst 112 reacties binnen, niet allemaal voor deelname maar ondanks dat bleven er nog heel veel over die wel mee wilden doen.

Home & Lifestyle

Onder de deelnemers zijn ook een aantal nieuwe volgers en daar ben ik  heel blij mee. Ik wil elke nieuwe volger van harte welkom heten…ik hoop uiteraard dat jullie de komende tijd ook allemaal met plezier langs blijven komen op mijn blog.

Nu de uitslag….met de random number generator is bepaald dat reactie nummer 21 de gelukkige winnaar is!

IMG_1165

The winner is…

Hermine van de blog


Lieve Hermine, van harte gefeliciteerd! Ik zou haast denken dat het zo heeft moeten zijn, want als iemand op dit moment een opkikker kan gebruiken, dan ben jij dat wel! Als je je adres mailt naar homelifestyle01@gmail.com, dan stuur ik het pakketje zo snel mogelijk naar je toe!

Iedereen heel erg bedankt voor het meedoen! Graag wil ik ook van dit moment gebruik maken om iedereen te bedanken voor alle lieve reacties die ik telkens weer krijg, ook van volgers zonder blog die toch de moeite nemen om een reactie achter te laten maar die ik niet persoonlijk kan bereiken! Weet dat ik alle reacties erg waardeer!

Een hele fijne (Sinterklaas) zondag!

Lieve groet, Ingrid

You have read this article Give away with the title Uitslag give away Home & Lifestyle. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2010/12/uitslag-give-away-home-lifestyle.html. Thanks!

No comment for "Uitslag give away Home & Lifestyle"

Post a Comment