Aanloop naar kerst…

Nu Sinterklaas naar Spanje is vertrokken, worden hier in huis de kerstversieringen in een rustig tempo  aangebracht. Vorige week was ik al begonnen met het maken van eigen kerstballen. Ik heb met de Pasen soortgelijke creaties in eivorm gemaakt en ik vond het wel een leuk idee om het met Kerst ook toe te passen.

Home & Lifestyle

Het muziekpapier heb ik uit een muziekboek gehaald en het lint met de woorden “God Jul” kocht ik bij webwinkel “The Old Stuff Shop”. Ik moet nog even achter echte haakjes voor kerstballen aan, dat maakt de kerstbal helemaal af.
Lieve groet, Ingrid

P.S. Voor een werkbeschrijving, klik hier! Vervang daarbij eieren door kerstballen!
You have read this article Kerst with the title Aanloop naar kerst…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2010/12/aanloop-naar-kerst.html. Thanks!

No comment for "Aanloop naar kerst…"

Post a Comment