Kerstrood…

Dat ik dit jaar de kerst anders invul dan anders jaren is duidelijk. Het huis is niet alleen minder uitbundig versierd, ook merk ik dat de kleur rood een onverwachte aantrekkingskracht op mij heeft. Normaal gesproken ben ik erg naturel met kleur en kijk ik niet eens naar rood, dit jaar kon ik mijn ogen er maar moeilijk vanaf houden.

Home & Lifestyle

Toen ik deze servetten in de winkel zag liggen, was ik verkocht. Servetten mét een hartje, mét letters, mét rood en ook nog mét naturel…daar wilde ik mij graag voor één keer aan overgeven.

Home & Lifestyle  
Deze glazen waxinelichtjes fleuren het allemaal nog verder op…de sneeuwvlokjes worden weerkaatst op het witte hout en dat geeft een mooi effect.

Home & Lifestyle 
Home & Lifestyle

Met deze servetten gaan wij eerste kerstdag beginnen,
dat wordt een vrolijk kerstontbijt….!

Ik wens jou en allen die je dierbaar zijn

hele fijne en sfeervolle kerstdagen!

Voor mijn speciale kerstwens voor jou, klik hier!

Lieve groet, Ingrid

You have read this article Kerst / Woonkamer with the title Kerstrood…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2010/12/kerstrood.html. Thanks!

No comment for "Kerstrood…"

Post a Comment