Een knuffel van Linda…en meer!

De enveloppe met de kerstknuffel heeft hier ruim anderhalve week gelegen…lang mocht ik er naar kijken, maar ook lang mocht ik de enveloppe niet openmaken. Afgelopen zaterdag was het eindelijk zover....

Het leek wel of ik een bestelling bij een webshop had gedaan…alles was prachtig ingepakt!! Hier een impressie

Home & Lifestyle

Ik vond het bijna jammer om de verpakking er af te halen, het zag er zo mooi uit. Maar uiteraard won mijn nieuwsgierigheid…en kijk, deze mooie geschenken kreeg ik van haar!

Home & Lifestyle
        Home & Lifestyle      Home & Lifestyle
Linda, ik wil je enorm bedanken voor je geschenken. Je bent erg creatief geweest en het feit dat je de moeite hebt gedaan om dit moois voor mij te maken maakt mij helemaal blij!

Wat mij betreft wordt dit een traditie…volgend jaar doe ik graag weer mee aan deze leuke kerstknuffel! En (andere) Lynda…bedankt voor het organiseren en de tijd die je er in gestoken hebt, het was een geweldig initiatief!
       Home & Lifestyle
  
Nu mocht ik niet alleen iets ontvangen, ik mocht ook iemand anders blij maken en dat maakte een creatieve kant in mij los. Een maand geleden had ik een nieuwe naaimachine besteld en denkende aan deze groepsknuffel bedacht ik mij dat het wel leuk zou zijn om met de nieuwe machine iets in elkaar te zetten. Het werd een kerstsok, waar ik uiteindelijk na zwoegen en zweten best tevreden over was. Het was al lang geleden dat ik achter een naaimachine had gezeten en bovendien had ik geen werkbeschrijving,  tja … dan kom je er al doende achter dat sommige dingen beter anders aangepakt hadden kunnen worden en dat kostte tijd hi hi!

Home & Lifestyle

Het was daardoor kwart over elf  in de avond toen ik met bovenstaande sok klaar was, maar omdat ik de sok toch wel erg leuk vond, begon ik toen ook nog eens heel stoer aan een kerstsok voor mijzelf…deze ging al een stukje sneller door opgedane ervaring – ahum - zodat ik tegen 01.00 uur naar bed kon en twee mooie sokken had gemaakt! De engeltjes kocht ik trouwens bij Dille & Kamille en zette ik met een paar steekjes aan de boven- en onderzijde vast, deze zijn dus niet zelfgemaakt!

Home & Lifestyle

De “Merry Christmas“ kerstsok (met inhoud) stuurde ik naar Yolanda van de blog Bijzonder Oud, ze was er gelukkig heel erg blij mee. De sok heeft daar een prachtig plekje aan haar kapstok gekregen, wil je de mooie foto van de kapstok zien, klik dan hier voor de betreffende post!

Dit weekend stond mij nog een aangename verrassing te wachten! In Nederland deed ik dit jaar niet meer mee aan give aways  omdat ik al een paar keer iets gewonnen had en die eer ook graag aan een ander gunde…nu blijk ik in het buitenland een prachtige give away te hebben gewonnen en binnenkort iets uit Zweden te mogen ontvangen!

GA Tragardsflow

Ik heb Charlotte van de mooie blog Trädgårdsflow inmiddels al laten weten dat ik hier heel erg blij mee ben…niet alleen met haar give away maar nog meer met haar blogvriendschap! Dat zulke mooie vriendschappen hier in blogland ontstaan blijft mij verwonderen en verwarmen!


Een fijne week!

Lieve groet, Ingrid

You have read this article Kerst with the title Een knuffel van Linda…en meer!. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2010/12/een-knuffel-van-lindaen-meer.html. Thanks!

No comment for "Een knuffel van Linda…en meer!"

Post a Comment