Christmas…

Inmiddels staat er een klein kerstboompje in de woonkamer. Er is weinig groen bij het boompje te bekennen, maar ik ga dit jaar – voor zover mij dat gaat lukken - voor less is more, dus ik probeer het zo sober mogelijk te houden.

Home & Lifestyle

Ik kocht deze metalen tweedehands kerstboom vorig jaar vlak na kerst, iemand anders had er waarschijnlijk genoeg van…

   Home & Lifestyle Home & Lifestyle
Home & Lifestyle
Home & Lifestyle  
Omdat het allemaal een beetje wankel staat en ik het rustig wil houden, heb ik er voor gekozen om er matte en glanzende kerstballetjes in te leggen in plaats van kaarsen. De standaard ziet er hier en daar verroest uit, maar dat vind ik juist mooi

Home & Lifestyle

En tussen het aanbrengen van enkele kerstversieringen door gaven Anja van de blog “Thuis bij Anja“  en Valerie van de blog "Snoesje Design" aan dat ze benieuwd waren naar 10 gedachten, die op dit moment zo maar in mij op kwamen! Dat moet geen probleem zijn, want het is momenteel nogal druk in mijn bovenkamertje.

1. Vervelend dat mijn vriendin Helga ziek is...en jammer dat onze afspraak van vanochtend niet door gaat (beterschap lieve Helga, we spreken snel weer wat af)!
2. Morgen hebben we een 25-jarig huwelijksfeest in de familie, ik wil nog iets voor hun maken!
3. Zo meteen eerst maar eens de weekend-boodschappen doen.
4. Meteen even door naar Intratuin, voor inspiratie en voor nieuwe hyacinten want de oude zijn 'op'.
5. Meiden (hier bedoel ik mijn beide dochters), ruim alle rommel toch eens een keer op…waarom blijven jullie placemats toch altijd op tafel liggen na het ontbijt?
6. De groepsknuffel…ik ben al bezig maar moet nog wel het een en ander doen.
7. Ik moet mailen met H&M online, gisteren kwam het pakket binnen...de doos was kapot en niet alle (al wel betaalde) bestellingen bleken aanwezig te zijn....dochters balen want het was voor hun...ik balen want we trekken vast aan het kortste eind...
8. Ik moet vandaag ook nog bellen met de ortho en de parodontist…
9. Het opzetten van de kerstboom schiet ook door mijn hoofd...eerder dan zondag gaat vast niet lukken!
10. Ik kom tijd tekort….!!

En van wie ik 10 willekeurige gedachten zou willen weten….ik weet niet wie ik moet kiezen!!

Nou, vooruit…

Claudia van de blog Claudia …Claudia is herstellende van een operatie en ik ben erg benieuwd hoe het nu met haar gaat…

Jantsje van de blog Yn’e Steeg…ik denk dat Jantsje het momenteel druk genoeg heeft met haar winkel, maar misschien kan ze een heel klein gaatje in het programma vrij maken voor ons…

Tineke van de blog Kienkele....we horen zo weinig van 'Tien', dus ik hoop haar zo te kunnen verleiden tot het schrijven van een post!

Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend!!

Lieve groet, Ingrid



You have read this article Kerst with the title Christmas…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2010/12/christmas.html. Thanks!

No comment for "Christmas…"

Post a Comment