Party time...…

Vandaag is het feest in huize Home & Lifestyle, want onze oudste dochter is jarig !!

Lisanne verjaardag

Ik kan mij haar geboorte nog herinneren als de dag van gisteren. Met een hele dikke buik werd ik door de verloskundige doorgestuurd naar het ziekenhuis, omdat hij het allemaal wat groot vond wat hij voelde. Omdat de echo ook uitwees dat dit een uit de kluiten gewassen exemplaar zou worden, werd er niet gegokt op een normale bevalling en zou de baby de volgende dag worden gehaald met een keizersnee.

De volgende dag, 22 december 1994, kwam Lisanne ter wereld. Ze woog 5080 gram en was daardoor het stadium baby al voorbij, maar we kregen een schat van een meid en dat is ze nog steeds.

Home & Lifestyle
Home & Lifestyle
Deze foto’s zijn wel wat zomers, maar ik vind ze zo mooi, ook omdat Lisanne helemaal niet in de gaten had dat ze gefotografeerd werd!

Lieve Lisanne, bij deze nogmaals onze hartelijke felicitaties! We wensen je een hele gezellige dag en veel plezier toe, ook als vanavond je vrienden en familie allemaal komen om je te feliciteren!


Van ons drietjes een dikke zoen
en blijf zoals je bent…
een lieve meid!

P.S. Vrijdag kom ik nog langs met een post
om iedereen hele fijne kerstdagen te wensen!
You have read this article Liefde with the title Party time...…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2010/12/party-time.html. Thanks!

No comment for "Party time...…"

Post a Comment