Our Christmas tree…

Sinds afgelopen zondag staat de kerstboom opgetuigd te pronken in de woonkamer. Het staat erg gezellig als we ‘s avonds de kaarsen aan hebben en de kerstboom haar lichtjes laat branden. We hebben al jaren een kunstboom, een noodgreep om ons huwelijk te redden hi hi, want wij hebben zelden ruzie maar voorheen was het dus in ieder geval één keer in het jaar raak…bij het uitzoeken van de boom!

Christmas tree collage

De glazen kerstballen met de tekst ‘Vrolijk Kerstfeest’ zijn mijn favoriet. Ook de kerstklokjes van wax van Riviera Maison hangen hier al een paar jaar in de boom, ik blijf de klokjes erg leuk vinden ter afwisseling van de glanzende ballen.

De kerstmand die om de voet van de boom staat kocht ik een paar jaar geleden. Ik heb een vierkant exemplaar, het valt mij op dat ik dit jaar alleen ronde exemplaren her en der heb zien staan bij tuincentra.

Home & Lifestyle 
Ik heb de kerstboom op de foto gezet toen het buiten langzaam aan donker werd. De kerstfiguurtjes van Ria zijn trouwens niet in de boom terecht gekomen, deze hebben elders in de kamer een bestemming gekregen.

Home & Lifestyle

Dit jaar heb ik het vrij rustig gehouden…voor het eerst in jaren gingen de meeste kerstspullen weer retour zolder. In een volgende post zal ik nog een paar foto’s laten zien, waarop je nog iets meer van onze kerstsfeer kunt proeven.

Lieve groet, Ingrid

You have read this article Kerst / Woonkamer with the title Our Christmas tree…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2010/12/our-christmas-tree.html. Thanks!

No comment for "Our Christmas tree…"

Post a Comment