Christmas decorations…

Behalve de kerstboom zijn er in de woonkamer her en der nog kleine kerstdecoraties aangebracht. Ik wilde het dit jaar rustig houden en ik moet zeggen dat het aardig is gelukt.

Home & Lifestyle

Hier hou ik van…ik vind dit zo mooi en zo sober! Het lukt mij nog niet om deze rust overal consequent door te voeren, dan zou ik namelijk de helft van mijn woonaccessoires weg moeten doen maar daar ben ik mentaal nog niet aan toe….ik vind zoveel dingen mooi!

  Home & Lifestyle


In de zilveren etagère liggen kleine kerstballetjes en de drie engeltjes van Ria staan tegen een zinken kan elkaar de warmte van kerst door te geven. De houten kerstster van Ria heb ik onder de glazen stolp gezet.

Home & Lifestyle

De kerstbal vind ik ook prachtig, mooi bij een opgerold vel muziekpapier.

Home & Lifestyle

Op de salontafel staat deze kleine etagère, met drie kleine kerstballetjes is ook hier een beetje kerstsfeer aangebracht.

Home & Lifestyle

Aan de luiken had ik zelf wat groen bevestigd en dit met sierlijk lint, de gewonnen houten kersthangers en mijn zelfgemaakte kerstbal versierd. Het hangt er inmiddels al een tijdje, de naalden beginnen al uit te vallen en het groen verandert al flink van kleur, dus ik denk niet dat dit de kerst gaat halen. 

En nu ben ik door mijn kerstdecoraties heen…o nee, ik vergeet nog iets…wordt vervolgd!

Lieve groet, Ingrid

You have read this article Kerst / Woonkamer with the title Christmas decorations…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2010/12/christmas-decorations.html. Thanks!

No comment for "Christmas decorations…"

Post a Comment