Een kleine metamorfose…

Volgens mij heb ik jullie wel eens verteld dat ik niet zo happy was met deze wand tussen de deur naar de hal en de doorloop naar de keuken. Daar hing al vanaf het begin dat wij hier kwamen wonen een megagrote radiator, door onze keukenzetter geplaatst omdat wij het hier anders volgens hem in de winter veel te koud in de woonkamer zouden krijgen.

Home & Lifestyle
De eerste jaren stoorde ik mij er niet zo aan, maar dat werd anders, reden genoeg om een aantal winters bij te houden hoe vaak we daadwerkelijk gebruik maakten van deze radiator. Je snapt het al, dat was meestal op één hand te tellen, omdat we nog twee radiatoren in de woonkamer/keuken hebben staan waardoor we deze zelden hoefden te gebruiken.

Er werd op manlief ingepraat, net zolang totdat ik het mocht gaan regelen ;)! En omdat wij vrouwen graag vooruit denken, ging het witte kastje er uit en kwam onderstaand tafeltje er een paar weken geleden in, al voordat de radiator verwijderd was. Onze vriend Henk – die de tafel heel lief voor mij elders in Nederland ophaalde – begreep geloof ik maar weinig van mijn aankoop, zijn woorden dat hij er zelf nog geen 5,= euro voor had gegeven zeiden in ieder geval genoeg ;).

Home & Lifestyle

Maar ik had er beelden bij en dat voelde goed...

Wordt vervolgd :) !

Geniet van je weekend! Liefs, Ingrid



* We hebben hier een cadeaubon liggen voor toegang voor 4 personen tot attractiepark Slag-haren. De bon is geldig tot en met 4 november 2012. Wij zullen de bon niet gebruiken, dus ik wil er graag iemand anders blij mee maken. Mocht je belangstelling hebben, laat het dan even weten, dan stuur ik de cadeaubon naar je toe. Indien ik meerdere reacties hier op krijg, wordt er geloot.

** Ik kreeg nogal wat vragen over het bankje in mijn vorige post: dit bankje met de naam S.iep kocht ik bij L.een B.akker! Alhoewel we het bankje al een paar maanden geleden hebben gekocht, is het nog wel op de website te vinden!


* * *
You have read this article Woonkamer with the title Een kleine metamorfose…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2012/09/een-kleine-metamorfose.html. Thanks!

No comment for "Een kleine metamorfose…"

Post a Comment