Een nieuwe aanwinst…


Home & Lifestyle

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle
Zoals ik in een eerdere post (klik hier) al liet zien, staan de steigerhouten tafeltjes niet meer hier voor het raam, maar verhuisden ze richting de zithoek. Voor het raam wilde ik al langer heel graag een bankje, maar het duurde een tijd voordat ik iets vond dat aan mijn wensen voldeed.

Ik vind hele smalle bankjes erg mooi en stoer, maar omdat ik van mijzelf weet dat ik toch niet helemaal sober kan zijn in accessoires, wilde ik graag een exemplaar waar ik iets op zou kunnen zetten.

Gelukkig ben ik in dit soort zaken behoorlijk relaxed. De ervaring leert dat ik er vanzelf wel een keer tegen aan loop, als ik maar geduld heb en dat bleek ook nu het geval.

De rieten mand paste er niet helemaal onder, maar staat er nu een beetje voor… is ook goed. Een kleine stapel woon- en tuinboeken en enkele woonaccessoires kleden het geheel mooi aan en inmiddels is de zeester vervangen door enkele dennenappels. Ik ben er helemaal blij mee en als ‘s avonds het kaarsje brandt, ben ik een tevreden mens :) !

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle


Liefs, Ingrid

You have read this article Woonaccessoires / Woonkamer with the title Een nieuwe aanwinst…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2012/09/een-nieuwe-aanwinst.html. Thanks!

No comment for "Een nieuwe aanwinst…"

Post a Comment