Zo goed als af…

Zoals ik hier (klik) al aangaf, had ik vooraf al een bijzonder goed gevoel over de metamorfose van de wand tussen de deur naar de hal en de inloop naar de keuken. De radiator en het witte kastje gingen de kamer uit, potten verf en een brocante tafel kwamen de kamer in. Om 'de spanning' niet verder op te voeren, hier het resultaat

Home & Lifestyle

De wand heb ik geverfd in de kleur Cape Cod Grey (Painting the Past), het tafeltje met verf van Pure & Original, kleur ThunderSky. Rechts van het tafeltje zie je nog waar de verwarmingsbuizen in de vloer hebben gezeten, de gaten zijn voor nu even opgevuld met krantenpapier zodat spinnen en ander ongedierte niet de kans krijgen vanuit de kruipruimte van onze gastvrijheid gebruik te maken ;)! Helaas hebben we geen restant stuk vloer meer kunnen vinden, dus we moeten nog wel iets bedenken om dit mooi weg te werken.

Home & Lifestyle


Home & Lifestyle


Home & Lifestyle

Ik ben er heel blij mee, het is zo'n verschil met voorheen!

Een fijne week!

Liefs, Ingrid

P.S. Mocht ik iemand een plezier kunnen doen met de radiator: het staat te koop en is bijzonder geschikt voor een grote ruimte, een schuur of een bedrijfspand ;)! Het witte kastje dat hier voorheen stond is al verkocht.
You have read this article Woonkamer with the title Zo goed als af…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2012/09/zo-goed-als-af.html. Thanks!

No comment for "Zo goed als af…"

Post a Comment