Herfsttinten en uitslag give away…


Home & Lifestyle



Home & Lifestyle
Alhoewel ik de herfst nog niet met open armen ontvang omdat ik altijd zo van de zon en het buitenleven geniet, heb ik toch al een héél klein beetje herfst naar binnen gehaald. Hou het er maar op dat ik mijzelf op die manier toch geleidelijk aan het idee wil laten wennen ;)!

De kleine rozenbottels vind ik altijd erg mooi, je kunt ze goed in kransen verwerken, maar een paar takken in een mooie pot staan ook fraai.

Home & Lifestyle



Home & Lifestyle



Home & Lifestyle
De rood-oranje besjes steken mooi af tegen de houten broodplank. Ik hoop dat ze mooi indrogen, zodat we er nog een tijd van kunnen genieten. De eerste - zij het voorzichtige - stap richting de herfst is hier binnen gezet, vandaag overigens niet alleen binnen...buiten was het nat en fris.

Ondertussen vier ik op deze herfstachtige dag mijn 3-jarig blogjubileum!! Er kwamen maar liefst 133 reacties op mijn give-away, niet allemaal voor deelname maar met de aanmeldingen per e-mail erbij geteld nog steeds immens veel. Daar was ik dus maar wat druk mee, want vaste volgers hadden een dubbele kans om te winnen ;). Uit de lange lijst kwam Linda als winnares tevoorschijn! Zij heeft zelf geen blog maar volgt mij wel trouw en laat ook wel eens een reactie achter. Van harte gefeliciteerd Linda! Als je mij je adres laat weten, stuur ik de give away zo snel mogelijk naar je toe!

Alle andere deelnemers wil ik hartelijk bedanken voor alle enthousiaste reacties en - indien mogelijk - voor het plaatsen van een link op hun blog!

Een fijn weekend allemaal!

Liefs, Ingrid

You have read this article Give away / Herfst / Woonkamer with the title Herfsttinten en uitslag give away…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2012/09/herfsttinten-en-uitslag-give-away.html. Thanks!

No comment for "Herfsttinten en uitslag give away…"

Post a Comment