Een stadswandeling door het mooie Elburg…


Home & Lifestyle


Home & Lifestyle


Home & Lifestyle


Home & Lifestyle


Home & Lifestyle


Home & Lifestyle


Home & Lifestyle


Home & Lifestyle


Home & Lifestyle

Een paar weken terug waren we in Elburg voor een stadswandeling. Elburg kende ik niet maar posten over Elburg - geschreven door medeblogsters - maakten mij enthousiast. Omdat wij het leuk vinden om ook de steegjes en onbekende delen van een stadje te verkennen, kochten wij bij de plaatselijke VVV een folder met route en de nodige informatie over alle plekjes waar we onderweg tijdens de wandeling voorbij zouden komen. Het was eigenlijk iets te warm, dus hebben we de wandeling onderbroken voor een heerlijke lunch op een terras in de schaduw…lekker relaxed dus.

Uiteraard ging het fototoestel mee en al heb ik een selectie gemaakt, er bleven er toch nog veel over die ik graag wil laten zien.

Home & Lifestyle


Home & Lifestyle
Een mooie waterpomp maar helaas was het...

Home & Lifestyle


Home & Lifestyle


Home & Lifestyle


Home & Lifestyle


Home & Lifestyle


Home & Lifestyle


Home & Lifestyle


Home & Lifestyle


Home & Lifestyle
Omdat veel huizen binnen de vesting Elburg hele kleine tuinen of helemaal geen tuinen hebben, zie je vaak voor het huis een bankje staan. Deze stoelen vond ik er wel heel riant en uitnodigend uitzien!

Home & Lifestyle
Ik hoop dat je genoten hebt van de mooie sfeer die Elburg heeft en wie weet kan deze post iemand anders weer inspireren voor een leuk uitstapje!!

Liefs, Ingrid
You have read this article Er op uit / Genieten with the title Een stadswandeling door het mooie Elburg…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2012/09/een-stadswandeling-door-het-mooie-elburg.html. Thanks!

No comment for "Een stadswandeling door het mooie Elburg…"

Post a Comment