Aankopen De Potstal en een kerstwedstrijd...

Een paar weken geleden ging ik naar het Open Huis van De Potstal, waar ik hier (klik) al eerder over vertelde. Het is een prachtige winkel, daarom is het een kunst om daar met lege handen de winkel te verlaten. Die kunst beheers ik gelukkig niet ;)!

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle
Ik ben gek op kommetjes en ook deze kon ik niet weerstaan. Op de kom ligt een houten wasplak, die ook mee naar huis ging. De kom en de wasplak horen helemaal niet bij elkaar, maar ik legde de wasplak thuis er bij toeval op en vond het eigenlijk wel een hele mooie combinatie van kleuren en materialen. In de oude bakvormpjes - die ik ook bij De Potstal kocht - heb ik de randen gevuld met spagnum en midden in een groot waxinelicht geplaatst.

Home & Lifestyle
Dat waren mijn aankopen bij De Potstal en nu naar de kerstwedstrijd.

Een aantal dagen terug ontving ik een mail waarin werd aangegeven dat de blog van Home24 een kerstwedstrijd zou gaan organiseren om de top 5 van de beste blogs met decoratie en inspiratie ideeën te kiezen. Er zou een lijst met 15 concurrerende blogs worden gepubliceerd, waarbij mijn blog was geselecteerd als een van de deelnemers. De top 5 zou worden samengesteld door hun fans op social media en door bloglezers, die tot 16 december aanstaande de tijd hebben om hun stem uit te brengen.

Mij werd gevraagd "in de geest van Kerstmis en het delen, de contest zelf ook te promoten", maar eerlijk gezegd was ik in eerste instantie helemaal niet zo enthousiast, omdat ik helemaal geen zin had in competitie. Want tenslotte bloggen we allemaal op onze eigen manier en heb ik geen zin om de strijd met jullie aan te gaan, geen zin in zogenaamde winnaars en verliezers.

Groot was dan ook mijn verbazing toen ik een paar dagen later op de deelnemerslijst geen één blog zag staan die ik volg…ik had verwacht veel bekende medeblogsters aan te treffen! In de mail stond niet vermeld waarom juist mijn blog is geselecteerd, maar nu ik de andere deelnemers niet ken, vind ik de kerstwedstrijd toch nét iets anders worden en zie ik er de lol wel van in om mee te doen. Dus voor iedereen die mijn blog trouw volgt (als volger of als stille lezer): ga eens kijken - klik - en stem op je favoriete blog!! Mocht jouw stem daarbij naar mijn blog toe gaan, dan zeg ik je bij deze met blozende wangen...

heel HARTELIJK dank”!

Ik wens je een fijne week!

Liefs, Ingrid
 
You have read this article Woonaccessoires / Woonwinkels with the title Aankopen De Potstal en een kerstwedstrijd.... You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2012/11/aankopen-de-potstal-en-een.html. Thanks!

No comment for "Aankopen De Potstal en een kerstwedstrijd..."

Post a Comment