Seizoen & Stijl On Route…

Gisteren deden ook manlief en ik mee aan On Route van Seizoen & Stijl. We wisten eerlijk gezegd niet zo heel goed wat we moesten verwachten, maar het overtrof al onze verwachtingen. Wat een mooie huizen hebben we bezocht en wat had Seizoen & Stijl alles goed geregeld, het zag er allemaal prachtig uit!!

Op alle adressen kreeg ik toestemming om foto’s te maken, dus ik laat jullie een aantal sfeerplaatjes zien: wij vonden de huizen om van te smullen. Het zijn misschien wel veel foto’s voor één post, maar ik heb er al een aantal laten schieten en meer afvallers kon ik niet over mijn hart verkrijgen. Bij José, de eigenaresse van Seizoen & Stijl, ben ik overigens helemaal vergeten het fototoestel te pakken en dat was jammer, want ook haar huis was prachtig!

Kijk en geniet…

Seizoen & Stijl

Seizoen & Stijl

Seizoen & Stijl

Seizoen & Stijl

Seizoen & Stijl

Seizoen & Stijl

Seizoen & Stijl

Seizoen & Stijl(de achterdeur)

Seizoen & Stijl

Seizoen & Stijl

Seizoen & Stijl

Seizoen & Stijl

Seizoen & Stijl

Seizoen & Stijl

Seizoen & Stijl

Seizoen & Stijl

Seizoen & Stijl

Seizoen & Stijl

Seizoen & Stijl

Bij deze willen we José, ‘onze’ Lia, de vier huiseigenaren en iedereen die hier een bijdrage aan heeft geleverd bijzonder hartelijk bedanken voor hun gastvrijheid, wij vonden het heel geslaagd!

Mocht je voor vandaag nog twijfelen over deelname, dan kan ik je alleen maar adviseren je twijfels opzij te zetten en zo snel mogelijk On Route te gaan!!

Fijn weekend!

Liefs, Ingrid
You have read this article Bloemen / Er op uit / Genieten / Woonwinkels with the title Seizoen & Stijl On Route…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2012/11/seizoen-stijl-on-route.html. Thanks!

No comment for "Seizoen & Stijl On Route…"

Post a Comment