De Potstal en nieuwe (kerst)kaarten…

Vanmorgen ben ik naar het open huis van De Potstal geweest. Het is sowieso altijd een genot om er rond te wandelen, maar de winkel is nu helemaal in winter- en kerstsfeer gebracht en dat is nog mooier. Het woongedeelte is tijdens deze dagen ook open, daar kun je terecht voor een kop koffie of een kop thee.

Ik wist dat Corine (THUIS) en Gert er ook waren, dus je snapt met wie ik een kop thee gedronken heb! Erg gezellig om elkaar weer te zien en dat in zo’n prachtige ambiance. Uiteraard kon ik er niet met lege handen vandaan komen, de aanwinsten laat ik een andere keer aan jullie zien.

Onlangs kreeg ik enkele mails met de vraag of ik dit jaar weer met (nieuwe) kerstkaarten zou komen. Gezien het succes van vorig jaar was ik dat al van plan, er zitten nu zeven kerstkaarten in de collectie (klik hier), waarbij deze twee kaarten nieuw zijn toegevoegd. Op de foto’s is een watermerk aangebracht om misbruik te voorkomen, op de echte kaarten is dat uiteraard niet het geval. Wil je de andere kerstkaarten hier op mijn blog goed kunnen bekijken, dan kan dat hier.

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle
Ook de onderste kaart met die prachtige bolchrysant is toegevoegd aan de collectie. Hier zie je hoe de (altijd dubbele) kaarten er uit zien, de binnenzijde is altijd blanco. Uiteraard is er een enveloppe bijgevoegd.

Home & Lifestyle
Mocht je een bestelling willen plaatsen, klik dan hier. Daar vind je precies uitgelegd wat je moet doen (heel simpel hoor: de kaartnummers en - per kaart - het gewenste aantal per e-mail doorgeven met uiteraard je adres) en vind je de gehele collectie bij elkaar. Voor alle (kerst)kaarten geldt een beperkte oplage, dus op = op.

Nu lekker aan de slag met mijn nieuwe aanwinsten van De Potstal, kijken of ik er een mooi plekje voor vinden kan ;)!
Liefs, Ingrid
You have read this article Fotokaarten / Woonwinkels with the title De Potstal en nieuwe (kerst)kaarten…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2012/11/de-potstal-en-nieuwe-kerstkaarten.html. Thanks!

No comment for "De Potstal en nieuwe (kerst)kaarten…"

Post a Comment