"Winterklaar…"


Home & Lifestyle


Home & Lifestyle


Home & Lifestyle
Nu we toch niet meer om de kou en de regen heen kunnen (al is het aankomende week gelukkig rustig herfstweer), maken we het ons binnen maar zo aangenaam mogelijk. Heerlijk vind ik het om met een plaid over mij heen en met warme sloffen aan mijn voeten op de bank te kruipen, het liefst met mijn ipad of een woonboek, aangevuld met een kop warme thee of chocolademelk. Dan is iets lekkers erbij ook niet verkeerd :).

Laatst kocht ik (bij LB) dit warme plaid voor mijzelf, zodat ik als koukleum niet meer op de vloer met mijn rug tegen de warme radiator aan zou gaan zitten (want los van het feit dat die zithouding niet ideaal is, merk je ook dat het weer gaan staan lang niet meer zo soepel verloopt als jaren geleden ;)). Maar plaid nummer één was nog niet binnen, of mijn jongste dochter zat er al lekker in verwikkeld. Met plaid nummer twee ging het al net zo, want mijn oudste dochter had inmiddels ook ontdekt dat het onder zo’n warme deken toch wel heel aangenaam bankhangen was. Maar met inmiddels drie hele zachte en warme plaids in huis moet het deze winter toch wel gaan lukken.

Waren vorig jaar mijn sloffen ook al heel snel ingepikt door mijn jongste dochter, dat zal mij deze winter met deze nieuwe "sloffen" niet meer gebeuren! Ze zitten héérlijk!!

Home & Lifestyle


Home & Lifestyle


Home & Lifestyle

Ik wens je een hele fijne week!

Liefs, Ingrid

You have read this article Genieten / winter with the title "Winterklaar…". You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2012/11/nu-we-toch-niet-meer-om-de-kou-en-de.html. Thanks!

No comment for ""Winterklaar…""

Post a Comment