Bloemen…


Home & Lifestyle

Home & Lifestyle
Sinds een paar maanden hebben we een bloemenwinkel in het dorp ontdekt. Ontdekt is wat overdreven, want de zaak zit er al een hele tijd, maar voorheen kwamen we er eigenlijk nooit. Het leuke van deze winkel is dat de boeketten mooi zijn en het prijskaartje aangenaam is.

Het leuke ervan is ook dat het bij manlief is blijven hangen. Kreeg ik voorheen zo nu en dan al een heel lief boeketje, de frequentie is sinds die ontdekking merkbaar omhoog gegaan.

Ik ben uiteraard de laatste die daar over klaagt…integendeel, ik vind het elke keer weer zo lief als hij weer iets voor me heeft uitgekozen! De foto's zijn al wel van een aantal weken terug, maar de bloemen zijn er niet minder om ;)!

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle

Ik wens iedereen een hele fijne week!

Liefs, Ingrid


* Het feestweekend is trouwens prima verlopen, ook het feest van afgelopen vrijdagavond. Ik kan er zelf al enorm van genieten als het huis vol jongeren is, die er allemaal echt plezier in hebben en er met z'n allen een gave avond van maken. Mijn dochter was voordat het feest begon behoorlijk zenuwachtig ("zou het wel gezellig worden"), maar ze heeft een geweldige avond gehad!
You have read this article Bloemen / Genieten / Liefde with the title Bloemen…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2012/11/bloemen.html. Thanks!

No comment for "Bloemen…"

Post a Comment