Voorjaarsbollen…

Geven bolchrysanten mij in augustus een onbehaaglijk gevoel omdat ik dan de herfst al zo voel naderen, voorjaarsbollen hebben het tegenovergestelde effect op mijn humeur. Afgelopen week zag ik de eerste bollen al verschijnen met als gevolg dat mijn mondhoeken ter plekke flink omhoog trokken ;).

Home & Lifestyle

Gisteren had ik een extra vrije dag en deze heb ik benut voor het maken van enkele groencreaties. De voorjaarsbollen heb ik in een oud bakblik geplaatst en een plaatsje gegeven op de salontafel.

Home & Lifestyle

Vanavond verhuizen de bollen even naar een ander plekje, want onze jongste dochter is gisteren 15 jaar geworden en zij geeft hier vanavond – samen met haar vriendin – een flink feest. Er komen geloof ik dertig pubers, dus de woonkamer moet een beetje verbouwd worden om iedereen een plekje te kunnen geven en een kleine dansvloer te maken.

Home & Lifestyle

En hoewel ik er alle vertrouwen in heb dat het heel gezellig gaat worden, denk ik toch dat ik uit voorzorg enkele accessoires uit de kamer verwijder. De buren (die er overigens helemaal niet moeilijk over doen) zijn al geïnformeerd, zodat we - hoop ik - niemand aan de deur krijgen vanwege onaangekondigd geluidsoverlast ;).

Morgen ga ik met mijn oudste dochter naar een open dag van de universiteit. Ze doet dit schooljaar examen maar weet nog niet goed wat haar vervolgstudie gaat worden. We hopen dat deze open dag haar op weg helpt een (goede) keuze te maken.

Nadat we morgenavond elders nog een feest hebben, vieren we zondagmiddag de verjaardag van onze jongste voor familie en vrienden. We hoeven ons dit weekend dus niet te vervelen ;)!

Ik wens iedereen – ook mijn stille
volgers – een heel fijn weekend!

Liefs, Ingrid

* Binnenkort komen de (nieuwe) kerstkaarten in mijn kaartenwebshop! Uiteraard meld ik dat hier op mijn blog, dus mocht je belangstelling hebben, hou dan de komende posten in de gaten!
You have read this article Creatie / Groen / Woonkamer with the title Voorjaarsbollen…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2012/11/voorjaarsbollen.html. Thanks!

No comment for "Voorjaarsbollen…"

Post a Comment