Humor in het interieur…

Al heb ik het zelf weinig toegepast in huis, toch vind ik humor in het interieur erg leuk, als meubels of accessoires een andere toepassing krijgen als oorspronkelijk bedoeld, zoals bijvoorbeeld een oude omgekeerde theepot als hanglamp. 

Toen ik maandagavond iets uit de vitrinekast pakte, zag ik wat oud bestek liggen, ooit bij een kringloopwinkel voor weinig gescoord. Er ging mij een lichtje branden van een op internet gezien idee en ik ging meteen aan de slag. Super leuk om te doen en o zo simpel.

Home & Lifestyle


Home & Lifestyle


Home & Lifestyle


Home & Lifestyle

Je kunt de verbogen vork als fotostandaard gebruiken, maar tijdens een (kerst)diner met vrienden kan hier ook een menukaartje worden geplaatst of een kaartje met de naam van je gast, als je graag invloed wil hebben op de tafelsetting. Het is handig om het kaartje dan niet al te groot te maken, zodat nog een deel van de vork er bovenuit komt…anders is het effect meteen verdwenen. Ik heb er een kaartje van De Potstal in geplaatst, dat leende zich er wat formaat betreft uitstekend voor.

Grappig toch ;)?

Liefs, Ingrid

You have read this article Creatie / Kringloop / Woonaccessoires with the title Humor in het interieur…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2012/11/humor-in-het-interieur.html. Thanks!

No comment for "Humor in het interieur…"

Post a Comment