Aftellen en weggeven…

De laatste dag van het jaar 2012 is aangebroken en de uren, de minuten en seconden tikken langzaam weg. We staan aan het begin van een nieuw jaar, waarvan we veelal niet weten wat het gaat brengen.

Happy New Year

Gelukkig kende het jaar 2012 hier thuis naast minder mooie momenten vooral mooie momenten. Vaak zijn minder mooie momenten voor mij gerelateerd aan gezondheid en helaas hebben we ook dit jaar weer om ons heen gezien dat ziektes hard toesloegen. Ik ben er elk jaar dan ook dankbaar voor dat we het jaar (zowel geestelijk als lichamelijk) gezond doorgekomen zijn. Zolang je er niet mee van doen hebt, lijkt het zo gewoon om gezond te zijn, maar voor mij is dit een sterk bepalende geluksfactor in het leven.

Een aantal blogsters verloren een dierbare en wij verloren in blogland medeblogster Anne, die in oktober aan kanker is overleden. De wijze waarop dat hier werd opgepakt vond ik heel bijzonder: overal prijkte haar naam en dat verdiende Anne ook.

Achter de deuren van onze blogs is ook onzichtbaar leed. Niet iedereen zal alles ‘met de wereld’ willen delen en dat is ieders goed recht. Een ieder die op welke manier dan ook te maken heeft met ernstige ziekte en groot verdriet wens ik enorm veel sterkte toe, ook in het nieuwe jaar!

Gelukkig delen we hier ook heel veel moois, ik vind het altijd nog bijzonder deel uit te mogen maken van een groep blogsters, die allemaal een passie hebben, deze passie willen delen en veelal het vermogen bezitten om uit hele kleine dingen toch het grootste geluk te halen.

Ik wil iedereen die hier aan bijgedragen heeft enorm bedanken. Al die lieve reacties, al die mooie posten vol inspiratie en warme woorden vormden dit jaar een deel van mijn geluk…ik hoop dit geluk ook in 2013 weer volop te mogen ervaren en met jullie te mogen delen!!

Aftellen en weggeven…op mijn give away kreeg ik heel veel reacties binnen, ook per mail. 

Home & Lifestyle

Nu liggen er nog twee exemplaren van het boek Landleven, maar dat zal niet lang meer duren. Omdat ik het boek zelf ook heb en er elke keer weer met veel plezier door heen blader, ervaar ik het als bijzonder leuk om één van jullie hier heel blij mee te mogen maken.

De random number generator heeft bepaald dat het boek Landleven is gewonnen door...

Linda van de blog La Blomst-Living!!

Linda, van harte gefeliciteerd met het winnen van deze give away! Als je mij je adres mailt, stuur ik het boek z.s.m. naar je toe.

Home & Lifestyle

Ik wil iedereen HARTELIJK bedanken voor deelname en alle (stille) volgers en trouwe lezeressen een gezond, inspiratierijk en liefdevol 2013 toewensen! Ik hoop dat we er samen weer een mooi blogjaar van gaan maken!

Home & Lifestyle


Veel liefs, Ingrid

***
You have read this article Give away with the title Aftellen en weggeven…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2012/12/aftellen-en-weggeven.html. Thanks!

No comment for "Aftellen en weggeven…"

Post a Comment