Sinterklaas & een give away…

Vandaag is het vanwege de verjaardag van Sinterklaas een spannende dag voor heel veel kinderen in Nederland. Er is al volop gevierd maar nog niet iedereen is van een cadeau voorzien, dus de Sint en zijn Pieten krijgen het vandaag ook nog bijzonder druk.

Home & Lifestyle

Home & Lifestylebakvormpjes zijn van I.kea en zijn voor in de kerstboom

Dit jaar doet Sinterklaas ons huis niet aan, wel gaan we aankomend weekend gezellig met z’n allen naar de bioscoop. Maar misschien vinden we vandaag nog wel een onverwachte chocoladeletter ergens in huis of wie weet heeft Sinterklaas nog wel meer verrassingen voor ons in petto...we wachten rustig af.

Om in de sfeer van de cadeaus te blijven, nodig ik je uit om mee te doen aan mijn give away. Ik wil heel graag één van jullie blij maken met het (geheel Nederlandstalige) boek LANDLEVEN van Josephine Ryan! Het boek is voorzien van de mooiste foto’s, waar je helemaal bij weg kunt zwijmelen. Mocht je het boek zelf al hebben, dan mag je natuurlijk ook meedoen om er iemand anders blij mee te maken. De reden van mijn give away is het behalen van 800 volgers, al zijn al die lieve reacties die ik telkens weer krijg mij uiteindelijk het meeste waard: daar kan het aantal volgers nooit tegen op :)!

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle

Als je mee wil doen aan mijn give away, laat dan bij deze post een reactie achter waarin je dat duidelijk aangeeft. Iedereen in binnen- en buitenland mag deelnemen, of je nu volger bent of niet.

Mocht je volger zijn of nu worden, dan maak je overigens wel dubbel kans. Indien je zelf geen account hebt en via de optie “Anoniem” een reactie achter wil laten, geef dan wel duidelijk aan wie je bent. Uiteraard mag je met de laatste foto een link plaatsen op  je eigen blog.

Oudejaarsdag maak ik de winnares van mijn give away bekend! Ik ben heel benieuwd wie ik straks een mooie start van het nieuwe jaar mag gaan bezorgen!

Veel succes en een fijn Sinterklaasfeest!

Liefs, Ingrid

You have read this article Give away / Sinterklaas with the title Sinterklaas & een give away…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2012/12/sinterklaas-een-give-away.html. Thanks!

No comment for "Sinterklaas & een give away…"

Post a Comment