Kerstsfeer in huis…het vervolg

Liet ik jullie in een vorige post vooral de kerstsfeer rond de kerstboom en de vensterbank zien, deze keer komen nog enkele kerstversieringen aan bod die je bij ons elders in de woonkamer kunt vinden. Veel meer dan dit is het dan ook niet, maar zo is het goed.

Home & Lifestyle


Home & Lifestyle


Home & Lifestyle

Dit jaar heb ik niet veel bijgekocht, maar dit lieve beertje kon ik niet laten staan. Het label met de tekst Merry Christmas had ik al in huis en vind ik er mooi bij passen.

Home & Lifestyle


Home & Lifestyle

Deze kerstsok – die nu aan de broodkast hangt - maakte ik een paar jaar geleden met de kerstknuffel, die inmiddels dankzij Lynda een traditie is geworden. Ik vond het resultaat toen zo leuk, dat ik er ook één voor mijzelf heb gemaakt. Ik ben niet zo heel handig achter de machine, ik vond het dus nog een hele klus maar ik ben nog steeds blij dat ik de sokken heb gemaakt

Home & Lifestyle
De dagen vliegen voorbij en de kerstdagen naderen nu snel. Heerlijk om dan een paar weken met z’n allen thuis te zijn. We hebben nog weinig plannen, ik hoop dat de nadruk vooral komt te liggen op genieten en relaxen. Buiten zulke weken om moeten we vaak zoveel, dan is het zó lekker om even zonder klok te kunnen leven. We kijken er met z’n allen naar uit…

Ik wens iedereen een heel fijn weekend!

Liefs, Ingrid

* Bij deze een warm welkom voor mijn nieuwe volgers, waarbij ik Mirthe graag even speciaal wil noemen, omdat ik haar niet zelf bereiken kan. Ik zeg heel eerlijk dat ik het bloggen heel erg leuk vind, maar dat het ook tijdrovend is om elke keer weer nieuwe posten te maken. Maar als ik dan haar enthousiaste reactie lees waarin zij vertelt dat de verhalen en foto’s op mijn blog haar uit een dip hebben gehaald, krijg ik daar een flinke motivatie oppepper van! Dat is dan denk ik bij mijzelf waar ik het dus onder andere zo graag voor doe! Dus lieve Mirthe, ik weet niet of je dit leest, maar enorm bedankt voor je warme woorden, ze kwamen op het juiste moment ;)!
You have read this article Kerst / Thuis with the title Kerstsfeer in huis…het vervolg. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2012/12/kerstsfeer-in-huishet-vervolg.html. Thanks!

No comment for "Kerstsfeer in huis…het vervolg"

Post a Comment