Kerstknuffel & zo…

Zaterdagmiddag om half zes, toen ik er eigenlijk niet meer op rekende dat er nog een pakketje binnen zou komen, werd de kerstknuffel bezorgd. Ik legde het pakketje bij de kerstboom en maakte het gisteren open toen organisator Lynda het startschot had gegeven.
 
De eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik mij zondagavond om half twaalf wel in heb moeten houden het geschenk te openen. Ik kon mij er van weerhouden omdat ik nog geen foto van de buitenkant van het cadeau had gemaakt en dat toch het liefst bij daglicht wilde doen, anders had ik mij waarschijnlijk laten gaan ;)! Ik voelde mij wel een beetje ondeugend, dus het is maar goed dat ik het terug heb gelegd...nu had ik in ieder geval een goede nachtrust ;).
 
Home & Lifestyle

Dit mooi ingepakte cadeau haalde ik uit de enveloppe, het was afkomstig van Stella van de blog Jools bij Stl.. Van Stella ontving ik een fotolijstje met een mooie Xmas-tekst, een kettinkje en een lederen tasje, deze is met haar mooie sterretjes ook helemaal in de sfeer van kerst.

Ik blijf het bijzonder vinden om zomaar iets te krijgen, Stella’s blog kende ik nog niet dus Stella zelf was mij ook onbekend. Stella, mag ik je heel hartelijk bedanken voor het moois dat je mij hebt gestuurd?

Home & Lifestyle


Home & Lifestyle


Home & Lifestyle

Gisteren ontving ik de uitslag van de kerstwedstrijd, waar 15 blogs voor waren geselecteerd. Tijdens de tussenstand stond ik op de derde plaats en dat is zo gebleven. Met ruime afstand van nummer 2 maar ook met ruime afstand van nummer 4, dus over deze mooie derde plaats bestond geen enkele twijfel! Voor de blog &Suus mijn hartelijke felicitaties, zij heeft met overmacht gewonnen en het mag duidelijk zijn dat over haar eerste plaats ook geen enkele twijfel bestaat! Het meedoen was puur voor de eer, ik wil iedereen nogmaals hartelijk bedanken voor het stemmen en de lieve woorden! Wil je de uitslag zelf bekijken, klik dan hier.

Inmiddels is mijn kerstvakantie begonnen! Ik heb vanmiddag nog wel een kerstborrel van het werk en ben morgenmiddag uitgenodigd voor het afscheid van een collega die met pensioen gaat, maar dat zie ik niet als werken, dat zijn hele gezellige uurtjes met een hapje en een drankje in een café.

Ik neem geen blogpauze (dat lukt mij toch niet) maar het kan zijn dat ik iets minder vaak een post plaats en iets minder vaak reageer. Mijzelf kennende kom ik toch wel buurten, maar mocht je een keer een reactie missen of het wat stil vinden op mijn blog, bedenk je dan maar dat ik dan waarschijnlijk met mijn gezin bij de kerstboom zit te genieten van de rust en van de lichtjes in de boom.

Voor vandaag wens ik iedereen een heerlijke dag!

Liefs, Ingrid

You have read this article Kerst with the title Kerstknuffel & zo…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2012/12/kerstknuffel-zo.html. Thanks!

No comment for "Kerstknuffel & zo…"

Post a Comment