Sfeervolle dagen…

Na een aantal rustige en ontspannen dagen thuis breekt nu een drukkere periode aan. Ik kijk er naar uit, naast rust in huis vind ik het ook altijd leuk om een feestje te organiseren en daar gaan we vandaag al mee van start, aangezien onze oudste dochter jarig is.

Home & Lifestyle
Het is inmiddels al weer 18 jaar geleden dat we haar in onze armen mochten sluiten. Ze was een flinke baby in gewicht, ze woog meer dan 10 pond, maar dankzij een keizersnee kwam ze gezond ter wereld.

Ze heeft zich in de afgelopen jaren ontwikkeld tot een lieve jonge vrouw, die goed weet wat ze wil, vooral in positieve zin. Vriendschap en muziek zijn voor haar heel belangrijk, ze sport graag en als ze er tijd voor heeft, gaat ze graag uit. Dit schooljaar hoopt ze te slagen voor haar examen en wil ze gaan genieten van het studentenleven en gaan voor een studie aan de universiteit.  Een nieuwe fase in haar maar ook in ons leven! Lieve Lisanne, van harte gefeliciteerd met je verjaardag, we wensen je vandaag een geweldige dag en heel veel liefde, gezondheid en geluk in je verdere leven toe!

Vandaag zijn we druk met de voorbereidingen voor vanavond en na het feest gaan we ons richten op de kerst, die wat mij betreft in het teken zal staan van warmte en gezelligheid.

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle

Ik wens al mijn lieve blogvriendinnen,
mijn trouwe lezers en stille volgers
een hele fijne en sfeervolle kerst!

Liefs, Ingrid

***
**
*
You have read this article Feest / Genieten / Kerst with the title Sfeervolle dagen…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2012/12/sfeervolle-dagen.html. Thanks!

No comment for "Sfeervolle dagen…"

Post a Comment