Kerstsfeer in huis…

Afgelopen zondag hebben we de kerstboom opgetuigd en de woonkamer in kerstsfeer gebracht. Ik vind het mooi geworden, het is niet te druk maar toch sfeervol.

Home & Lifestyle


Home & Lifestyle


Home & Lifestyle

Bovenstaande bakvormpjes voor in de boom kocht ik bij I.kea, ik vond ze wel grappig. 

Home & Lifestyle

Deze huisjes vind ik ook zo leuk, ik zag een hele mooie en hoge bij L.ifestyle, maar ik wist mij te beheersen want tenslotte heb ik er al een paar. Het staat zo mooi als er een kaarsje in brandt!

Home & Lifestyle

De kerstboom staat er ook weer gezellig bij. Het is een kunstboom, ooit aangeschaft om van de jaarlijkse huwelijkscrisis af te zijn :). Het hele jaar door hadden we zelden ruzie maar met de kerst was het telkens weer raak, want de ene boom was te smal, de volgende te kaal, die andere te groot…je kent het wel. Sinds de komst van de kunstboom is de rust in de relatie weer helemaal teruggekeerd ;).

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle

Dit is mijn favoriete kerstbal, doorzichtig en voorzien van kleine sterretjes en de tekst "Vrolijk Kerstfeest"! Vorig jaar vroeg ik aan jullie wat jullie favoriete kerstbal was, waar toen een aantal blogsters hele leuke posten over hebben geschreven. Mijn favoriete kerstbal wordt door mij altijd met aandacht en zorg behandeld, ik zou het echt zonde vinden als ik het op de grond in stukjes uiteen zou zien vallen.

Tot zover deze impressie van de kerstsfeer in ons huis. Ik ben benieuwd hoe jouw kersthuis eruit ziet!

Ik wens je een sfeervolle dag!

Liefs, Ingrid

You have read this article Kerst / Thuis with the title Kerstsfeer in huis…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2012/12/kerstsfeer-in-huis.html. Thanks!

No comment for "Kerstsfeer in huis…"

Post a Comment