Winterse tuintafel…


Home & Lifestyle

Home & Lifestyle

Onze deelname aan de On Route heeft wel het nodige losgemaakt, ik merk dat ik in mijn hoofd nog vaak bezig ben om alle indrukken te verwerken. Het heeft ook veel inspiratie gegeven en doordat ik momenteel minder hoef te werken omdat ik mijn verlofuren voor het eind van het jaar op moet maken, heb ik nu genoeg tijd om daar iets mee te doen.

Als eerste moest de buitentafel er aan geloven. De bolchrysant in de zinken gieter was niet fraai meer en heeft plaatsgemaakt voor een skimmia, die tot het voorjaar bloemen geeft en groenblijvend is.

Om de tafel alvast een beetje in kerstsfeer te brengen heb ik een krans op het plateau geplaatst, ik wil er nog een grote kerstbal op leggen. De stoere kandelaars van beton zijn nieuw.

Wij hebben de woonkamer aan de tuinkant en daar ben ik heel blij mee, want hierdoor hebben we volop zicht op dit geheel. Het is nog niet helemaal af, maar tot dusver ben ik tevreden met het resultaat

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle
Een fijne week!

Liefs, Ingrid

* Van Home24 kreeg ik een mail met de tussenstand van de kerstwedstrijd. Home & Lifestyle staat op een hele mooie derde plaats en dat dankzij jullie, echt geweldig! Mocht je je stem nog niet hebben uitgebracht en dat alsnog willen doen, klik dan hier! Stemmen kan tot 16 december aanstaande.
You have read this article Tuin / winter with the title Winterse tuintafel…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2012/12/winterse-tuintafel.html. Thanks!

No comment for "Winterse tuintafel…"

Post a Comment