Verschuivingen op tafel…

Home & Lifestyle


Home & Lifestyle


Home & Lifestyle

Gisteren hebben we een ontspannen eerste kerstdag gehad. Met familie, die tegen half vijf kwam, ging het er aan de borrel en later aan de kersttafel relaxed aan toe, precies zoals ik deze dagen graag doorbreng.

Uiteraard hadden we aan de aankleding van de tafel extra aandacht besteed en doordat de etagère van tafel was gehaald en ik dat voor de verandering ook wel weer mooi vond, bracht mij dat op het idee om vandaag de tafel anders aan te gaan kleden. De mega broodplank van bijna één meter lang, die tussen de eettafel en de vitrinekast op de vloer tegen de muur stond, kreeg een plek op tafel. Een paar zilverkleurige balletjes in mooie glazen dragen bij aan onze rustige kerstversiering in huis.

De broodplank ligt aan het eind van de tafel, de rest van de twee meter lange tafel is nu vrij en dat zal onze oudste dochter prettig vinden, aangezien zij hier vaak aan tafel achter haar laptop zit of hier haar huiswerk maakt.

Home & Lifestyle


Home & Lifestyle

Niet meer weg te poetsen gebruikerssporen…


Home & Lifestyle

Ik ben helemaal blij met de nieuwe styling, de combinatie van materialen spreekt mij aan en uiteraard mag er geen kaarsje ontbreken. Omdat de tafel ruimte voor zes personen heeft, maar wij er meestal met z'n viertjes eten, kan de broodplank hier ook gewoon blijven liggen, zonder dat het elke dag van tafel moet worden gehaald. Conclusie: missie geslaagd ;)!

Ik wens jullie allemaal
een hele fijne (tweede kerst)dag!

Liefs, Ingrid

P.S. Mocht je je nog niet ingeschreven hebben voor mijn give away, waarbij je kans maakt op het mooie boek Landleven, doe dat dan alsnog (klik hier). Je hebt nog een paar dagen de tijd, Oudejaarsdag maak ik de winnares bekend!
You have read this article Woonkamer with the title Verschuivingen op tafel…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2012/12/verschuivingen-op-tafel.html. Thanks!

No comment for "Verschuivingen op tafel…"

Post a Comment