X-MAS…

Langzaamaan worden er kerstversieringen in huis aangebracht. Ik pak nooit zo groot uit, ik hou het liever wat rustiger. Het hoekje met de kaarsen heeft inmiddels een kleine kerstmetamorfose ondergaan.

Home & Lifestyle


Home & Lifestyle
De kaarsen die hier voorheen nog bij stonden, heb ik even in de voorraadkast geplaatst, anders werd het zinken blad naar mijn gevoel te vol. Het ziet er nu mooi en rustig uit. Dit weekend gaan we meer kerstversieringen in huis aanbrengen, al zal dat niet al teveel zijn. Ook de kerstboom wordt opgetuigd en met een dikke laag sneeuw buitenshuis is het extra sfeervol om binnenshuis van zoveel mooie lichtjes te mogen genieten.

Home & Lifestyle

Mocht je door alle drukte van Sinterklaas mijn give away hebben gemist, klik dan hier. Je maakt bij deelname kans op het mooie boek Landleven van Josephine Ryan.

 Ik wens iedereen een heel fijn weekend!

Liefs, Ingrid
You have read this article Kerst with the title X-MAS…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2012/12/x-mas.html. Thanks!

No comment for "X-MAS…"

Post a Comment