Blij met een award…

Blij verrast ben ik met de award, die ik kreeg van Tamar van de blog "Wonen in wit". Tamar vraagt mij daarbij om zeven interessante facts te vermelden, maar dat vind ik niet makkelijk omdat ik nog geen twee weken geleden bij de award van Justyna al 10 dingen heb mogen noemen waar ik gelukkig van word.

award2_thumb[2][1]

Ik heb toch een poging gewaagd. Hier zijn ze dus, kort en krachtig!

1. Ik rook niet

2. Ik drink geen alcoholische drank

3. Ik drink nooit koffie, alleen thee, melk of water en op een feestje zit ik aan een glas cola-light

4. Ik ben bijna altijd opgewekt

5. Ik ben gek op monchoutaart

6. Ik  heb aanleg voor een paar kilo’s meer, maar heb (meestal hi hi, maar niet bij monchou) de discipline om  nee te zeggen, terwijl ik heel veel dingen heel erg lekker vind

7. Mijn kleding ziet er net zo uit als mijn huis….kleuren in een landelijke stijl.

Volgens manlief – met wie ik de facts zojuist besproken heb – kon niet ontbreken dat ik verslaafd ben aan bloggen, aan woonbladen, aan het kopen van accessoires voor ons huis, aan winkelcentra, aan Toscane, aan landen en winkels  waar het woord brocante maar enigszins bij past enzovoorts enzovoorts. Maar was mijn reactie…dat zijn geen interessante facts, want daar hebben we hier allemaal last van!!

Net als de vorige keer laat ik het bij het noemen van de facts en geef ik geen awards door. Eigenlijk wil ik de award even omzetten van een “beautiful blogger” naar een “beautiful blogfan” award. Deze wil ik opdragen aan manlief, die dag in dag uit vrolijk al mijn verslavingen verdraagt en mij daar (bijna) geheel mijn eigen gang in laat gaan, waar ik ook mee thuis kom en wat ik ook doe. Daar heb ik écht bewondering voor!!

Home & Lifestyle

En Tamar, jou wil ik hartelijk bedanken voor je waardering…!!

Lieve groet, Ingrid
You have read this article Award with the title Blij met een award…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2010/02/blij-met-een-award.html. Thanks!

No comment for "Blij met een award…"

Post a Comment