Give away…hoofdprijs en troostprijs!!

Wat was het weer leuk om een give away  te organiseren - dit keer om de aanmelding van mijn 100e volger te vieren!! Er kwamen 71 reacties uit binnen- en buitenland en omdat ik vond dat de spoeling wel heel erg dun werd, heb ik er een troostprijs aan toegevoegd! Ik wil iedereen die mee heeft gedaan heel hartelijk bedanken voor alle lieve en enthousiaste reacties en niet te vergeten…mijn 20 nieuwe volgers van harte welkom heten!!!

De winnaar van de give away krijgt…
* een jute zakje van Jeanne d’Arc Living met de tekst “La Poste France”…
* een kaartje van Jeanne d’Arc Living...
* een antiekzilveren bedeltje in de vorm van een bloem...
* en een vel muziekpapier uit 1938!!

Home & Lifestyle
  
Mijn jongste dochter heeft zoals beloofd een laagje geluk over de lootjes geblazen en vervolgens het winnende lot getrokken!!!

Home & Lifestyle

De winnaar van de give away is………

Home & Lifestyle

en de troostprijs is gewonnen door………

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle

Mirelle en Evelien, van harte gefeliciteerd!! Jullie kunnen je adres mailen naar homelifestyle01@gmail.com, dan zal ik alles zo spoedig mogelijk verzenden! Voor degenen die dit keer niets gewonnen hebben…er komt een volgende give away bij zowel 150 volgers als bij mijn 100e post, dus hou mijn blog in de gaten!!

Lieve groet, Ingrid
You have read this article Give away with the title Give away…hoofdprijs en troostprijs!!. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2010/02/give-awayhoofdprijs-en-troostprijs.html. Thanks!

No comment for "Give away…hoofdprijs en troostprijs!!"

Post a Comment