Voorjaarskriebels…

Al is er gisteren weer een laagje sneeuw gevallen, toch blijft het voorjaar bij mij kriebelen! Overal zie je al accessoires voor Pasen liggen, de voorjaarsbollen staan in overvloed bij het tuincentrum...en het zou fijn zijn als de komende weken de temperatuur zich ook iets aan mijn voorjaarskriebels aan gaat passen.

Home & Lifestyle
Home & Lifestyle

De voorjaarsbollen staan al een tijdje in huis, maar ik wil iets maken om nog meer lente in huis te brengen…en ik heb al wel een idee! Nu kijken hoe het uitpakt...!

Deze glazen mini-windlichtjes…daar kan ik wel wat mee en  La lumière de vie en La danse allume…dat klinkt mij zelfs al als een zomers melodietje in de oren!

Home & Lifestyle

Natuurlijk kunnen bij mijn project(-je) de voorjaarsbollen niet ontbreken. Het resultaat zie je binnenkort! Wordt vervolgd….! 

Lieve groet, Ingrid
You have read this article Voorjaar with the title Voorjaarskriebels…. You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2010/02/voorjaarskriebels.html. Thanks!

No comment for "Voorjaarskriebels…"

Post a Comment