Helleborus...

Mijn Franse vaas die op de tuintafel staat is een dankbaar object. In de zomer omarmt het mijn zomerbloeiers, met de kerst laat het zich met alle liefde optuigen en nu staat de vaas er te pronken met een onlangs gekochte helleborus.

Home & Lifestyle

Terwijl er verder geen bloem in de tuin te bekennen is, ontwikkelt de helleborus langzaamaan haar knoppen en laat zij mij genieten van haar prachtige bloem.

Home & Lifestyle 

Home & Lifestyle 


Home & Lifestyle 

Home & Lifestyle
Ik heb al gezien dat er meer knoppen zitten, dus de komende tijd laat ik mij graag door de helleborus begeleiden naar de lente…als haar bloemen allemaal uitgekomen zijn, zijn we vast een aantal weken verder en zit ik heel misschien al met een kop thee in de tuin te genieten van de prille lentezon...

Home & Lifestyle


Lieve groet, Ingrid

You have read this article Bloemen / Tuin with the title Helleborus.... You can bookmark this page URL http://casado-safado.blogspot.com/2010/02/helleborus.html. Thanks!

No comment for "Helleborus..."

Post a Comment